Diensten en wat zijn de kosten?


Wat zijn de mogelijkheden voor u?

Dit is voornamelijk afhankelijk van uw hulpvraag en in hoeverre wij u hierbij mogen, en kunnen helpen. 

Juist omdat onze werkwijze maatwerk is en zo persoonlijk, zijn de mogelijkheden talrijk en daarom onmogelijk standaard weer te geven. Maar om een indruk te geven, zijn deze twee mogelijkheden het vaakst voorkomend.

 

 - Standaard inventarisatie gesprek:

Hierin bespreken we de situatie, het mogelijke doel en vertellen we, op basis van de eerste informatie die we krijgen, het mogelijke vervolg traject. Kosten hiervan zijn € 105,00 waarbij de duur ongeveer 2 uur zal bedragen. Hierbij inbegrepen zijn de administratieve kosten voor het opbouwen van de casus (noodzakelijk bij eventuele vervolg gesprekken) en summiere verslaglegging van het gesprek met gemaakte afspraken. 

- Vervolg gesprekken:

Deze vinden plaats op basis van afspraken die per keer afzonderlijk kunnen worden gemaakt maar wel gepland worden vooraf. Hierin wordt vaak de voortgang van het proces besproken en eventuele wijzigingen door genomen. Nieuw te maken afspraken over de casus, worden hierbij in het dossier opgenomen. Kosten per keer €. 25,00 per gemaakt uur waarbij de eventuele reistijd NIET is inbegrepen. Bij meerdere geplande en vooraf gevraagde (bundel)afspraken kan een wijziging van tarief plaats vinden (staffelkorting).

 

Alle gesprekken of afspraken vinden plaats op een door u te bepalen locatie. Dat kan thuis zijn of op een neutrale locatie.

 

Alle overige mogelijkheden, denk aan interventies, persoonlijke voorlichtingen, nazorg gesprekken, hulp bij werknemers gesprekken, kunnen alleen per aanvraag en situatie en wensen, vooraf, middels een bindende offerte aan u worden aangeboden. Eventuele vragen (mail of telefonisch) hierover zullen kosteloos worden behandeld. Inhoudelijke vragen en mailcontact tijdens de lopende afspraken ook, tenzij anders aangegeven in deze gesprekken.

 

U ziet, open en transparant zijn, ook op dit gebied, maakt het overzichtelijk en u heeft de regie hierin. Wij doen er alles aan om de kosten voor u zo laag mogelijk te houden omdat we de pijnlijke situatie zelf kennen en ons alleen doorbelasten qua gemaakte tijd en inzichtelijke kosten die u vooraf kunt opvragen. Omdat we ook weten dat onze kosten NIET gedeclareerd kunnen worden bij uw zorgverzekeraar speelt dit zeker een rol bij de bepaling van onze tarieven. Desondanks zien we dat onze werkzaamheden u een veelvoud aan kosten kan schelen. Door sneller en doeltreffender te kunnen handelen waarbij onnodige tijd en dus ook  verdere(financiële) schade wordt voorkomen. De keus is aan u.

 

Bel of mail ons gerust voor een GRATIS en vrijblijvend informatie gesprek waarin u e.e.a. verder wordt uitgelegd.